info akcije magazine id mail english
NoviceFotoNapovednikBranjeLinkiArhiv novic
12. 1. 2009

Okolje in promet v Sloveniji

Uredništvo
Slovenija je podobno kot večina razvitih držav pred pomembno razvojno dilemo. Po eni strani želimo zagotoviti visoko raven dostopnosti in mobilnosti, po drugi strani pa se izogniti njunim negativnim učinkom. Dostop do zanesljivega prometnega sistema je v današnjem življenjskem slogu prebivalcev ključnega pomena, saj je mobilnost za večino temeljni pogoj za kakovostno življenje.

Kljub temu pa se ljudje hkrati zavedamo negativnih vplivov prometnega sistema na kakovost bivanja in smo zaradi tega zaskrbljeni. Promet nam je torej po eni strani v pomoč, po drugi pa škoduje. Reševanje dileme ravnotežja med pozitivnimi in negativnimi učinki prometa nedvomno zahteva mnogo več kot zgolj spoznanje, da ta obstaja. Publikacija Korak naprej v ravnanju z okoljem: tematsko poročilo o vplivu prometa na okolje je nastala na podlagi kazalcev, ki so bili v okviru poročanja o okolju Evropski okoljski agenciji pripravljeni za Ministrstvo za okolje in prostor – Agencijo RS za okolje. Predavatelj bo predstavil deset ključnih sporočil o okolju in prometu v Sloveniji.

Na Urbanističnem inštitutu RS bo 14. januarja 2009 ob 13.00 predavanje z naslovom Okolje in promet v Sloveniji, deset ključnih sporočil. Na predavanju bo raziskovalec z UIRS Aljaž Plevnik predstavil tudi prej omenjeno publikacijo.


Več:
>>Urbanistični inštitut RS

 na vrh

Komentar
ime
email
naslov komentarja
vpisite niz iz  stolpca
 

ivan
promet v mestih, 24.1. 2009, 15:16

Zelo enostavno ga je rešiti s podražitvijo parkirnih listkov in garažnih hiš in pocenitvijo javnega prometa. Bencin je očitno prepoceni. Otroci in tudi starši pa so premalo ozaveščeni. Pa tudi posledice tempa življenja vpliva na ta direndaj in ljudje vseskozi hitijo......
Kaj so prave prvinske vrednote življenja... ?

aja še to: v ljubljani npr,je bila železnica že v samem štartu popolnoma napačno zastavljena nadometno in ne podzemno kot je praksa v svetu... a veste koliko bi prišparali pri cestnih podvozih ali nadvozih !!!!
vprašati je potrebno včasih stroko in tudi civilno inciativo in ne le nekaterih ozkoosmerjenih interesov.
lp Ivan


Igor Viktor
Spremenba načina življenja, 27.1. 2009, 11:25

Ta svet postaja vse hitrejš in mi vse bolj odvisni in nagnjeni h lagodju. Če dandanes nimaš avtomobila skorajda ne obstajaš. Menim da je bila ukinitev tramvaja v Ljubljana napačna odločitev, saj je to v današnjih časih najbolj čisto prevozno sredstvo. Po mojem mnenju se mora država odločiti ali je ali ni tranzitna država. Glede na strateško lego ji ta naziv nedvomno pripada, vendar oa se žal ne obnašamo tako. Morala bi zgraditi drugi tir tudi na železniškem križu. poled tega bi bilo potrebno da se tovorni promet ki poteka preko naše države preusmeri na železniške tire s tem, da vspostavimo sistem nalaganja tovornjakov na vagone pri večjih mejnih prehodih kot je naprimer Karavanški predor. Prav tako bi se s tem rešil problem Dolge vasi, kjer se jim je življenski standart znižal zaradi prekomernega tovornega prometa. Kar se tiče ravnanja z odpadki pa menim, da regijski centri potrebujejo železniški tir, saj je precej odpadkov, ki bodo romali v predelavo ali sežig.

Lep pozdrav.


Anonimnez
Sprememba načina življenja, 29.1. 2009, 20:37

..nas čaka vse, pa če bomo hoteli, ali ne; tako so se odločili vodilni politiki in predstavniki držav Evrope in sprejeli temu ustrezno zakonodajo; Sloveniji grozi tožba pred EU komisijo za varstvo okolja, ker ni očistila emisij v zrak (prašnih delcev, ki jih v velikanski meri povzroča prav pregost promet po cestah, namesto po železnici in osebni avtomobili za osebna potovanja namesto z javnimi prevoznimi sredstvi - ko bomo velike denarje metali v EU blagajno za plačilo kazni (sanacije stanja nas bodo pa kljub temu še čakale), bomo mogoče malo bolj resno začeli izvajati EU direktive in spreminjati - silom ali milom - življenske navade članov družbe tudi v Sloveniji

Komentarji odražajo mnenja in stališča uporabnikov Trajekta. Možnost komentiranja je namenjena spodbujanju javne debate in odzivom na članke. Uredništvo si pridržuje pravico krajšanja komentarjev, ki presegajo 1000 znakov. Uredništvo si pridržuje pravico odstranitve komentarjev v primeru, da so žaljivi, spodbujajo kakršnokoli nestrpnost ali napeljujejo na kriminalna dejanja. Za vsebino komentarjev uredništvo ne odgovarja.
>>Urbanistični inštitut RS



na vrh