info akcije magazine id mail english
NoviceFotoNapovednikBranjeLinkiArhiv novic
28. 1. 2010

Ljubljana za pešce in kolesarje

Uredništvo
”Sanjam o Ljubljani, kjer imaš možnost peš kupiti kruh in rože ali se sprehoditi do najljubše restavracije, parka ali kina, vse blizu stanovanja kjer živiš. Ulice so polne ljudi in ozelenjene. Hoja je varna in brez preprek. Pritličja stavb so urejena in polna različnih dejavnosti. Ulice so postale ponovno tudi prostor srečevanja. Mobilnost ljudi zagotavlja odličen javni prevoz in razvejana kolesarka mreža.” , pravi Blaž Lokar, ustanovitelj skupine Za Mesto Po Dveh.

Za Mesto Po Dveh je skupina ljudi, ki si želi soustvarjati Ljubljano kot živo, zanimivo, zdravo in trajnostno mesto. Za dosego teh ciljev je potrebno merilo človeka vrniti kot osnovno merilo prostorskega načrtovanja v mestu. Prihod pešcev in kolesarjev na ulice v čim večjem številu ima na mesto številne blagodejne učinke: manjša potreba po prostoru kot pri avtomobilskemu prometu, ponudi se možnost novih ozelenitev, številni ljudje na ulicah krepijo občutek varnosti, hoja ali kolesarjenje za opravljanje dnevnih poti pomembno izboljšuje zdravje meščanov in nenazadnje se zmanjšuje hrup in prometno onesnaževanje.

Na spletni strani skupine Za Mesto Po Dveh si lahko ogledate trenutne projekte skupine. Predstavljene so nove ureditve 4 pomembnih ljubljanskih ulic v smeri boljšega ravnovesja med pešci, kolesarji in motoriziranemu prometu. Ureditve predvidevajo številna nova drevesa, postavitev klopi in kolesarskih stojal ter varne in privlačne poti za pešce in kolesarje.

Skupini se lahko pridružite tudi na Facebook-u, kjer so redno objavljeni prispevki in novosti iz Ljubljane in ostalega sveta. Če vas zanima, kako urejajo kolesarke poti v New Yorku ali pa enosmerne ulice na Dunaju, si lahko pogledate tudi kratke filme.


Kontakt:
>>info@zamestopodveh.org
>>blaz.lokar@gmail.com


Več:
>>Za Mesto Po Dveh
>>Za Mesto Po Dveh Facebook

 na vrh

Komentar
ime
email
naslov komentarja
vpisite niz iz  stolpca
 

Anonimnez
Brez naslova, 29.1. 2010, 11:50

o d l i c n o!

Anonimnez
Brez naslova, 29.1. 2010, 20:20

Odlicne ideje! Treba je samo graditi na njihovih promocijah in čim širiši strokovni in laični krog seznaniti z njimi. Cestitam!

Anonimnez
Brez naslova, 29.1. 2010, 23:29

The best! Kako prijetno mestece. Ne vidim enega samega razloga, zakaj se te ideje ne bi uresničile. Bravo za samoiniciativo.

študent
Brez naslova, 31.1. 2010, 09:41

edina pripomba bi bila, zakaj vsi tlačite neke granitne kocke, ipd...

dekleta v petkah, rolkarji, rolerji, skiroji, long boardi, ipd

vsa bodo preklinjali. Kar je na Trgu Republike je mnogo bolj primerno

za tlakovanje.


Aja, sicer se pa v kino ali po štruco kruha že sedaj da iti peš, vendar

reskiraš da te kak južnić v BMW 7 oplazi do smrti...


a je važno
Brez naslova, 31.1. 2010, 16:03

al pa kakšen zarukan slovencelj.

Anonimnez
Brez naslova, 31.1. 2010, 16:53

Tale slomškova hudo zgleda :D

jernej
Brez naslova, 3.2. 2010, 00:42

Fino, fino, ampak največja pridobitev za Ljubljano bi bila še vedno poglobitev železnice... sicer pa lepo, premisliti je treba samo, kam spraviti vso pločevino, ki sedaj ždi ob teh pločnikih. Skratka dobrodošla iniciativa, potrebuje le še malo "peglanja".

N.B.
Zaradi drevesa ne vidimo gozda, 3.2. 2010, 00:48

Te idejne slike so samo prevara za laike. Na vseh slikah je avtobus ali osebni avtomobil. Nič se ne spremeni, če zamenjaš granitne kocke za asfalt in posadiš tri drevesa, razen praznenja davkoplačevalskega denarja in še več zgostitev prometa okrog t.i. žile javnega prometa. Poleg tega pa ne vem zakaj razkopavamo Kongresni trg, če se do tja ne bo smelo z avtomobilom?!
Bi bil pa za vrnitev tramvaja v center ljubljane.
Hvala za pozornost!


Anonimnez
Brez naslova, 3.2. 2010, 14:44

Nasprotno!

Ogromno se spremeni že samo s tem. Včasih niso potrebni tektonski premiki, da se stvari spremenijo na bolje, lep primer je obnova parka v Bordeaux od Lacaton Vassal. Včasih majhne intervencije naredijo ogromne spremembe.


Anonimnez
Brez naslova, 4.2. 2010, 21:16

Francija ima sprejete zakonske regulative za urejanje mest na "zeleni" način (enako Anglija), tako, da ima tudi Bordeaux verjetno izdelan celostni prostorski načrt, ki ga po fazah uresničuje - v Sloveniji pa raje plačujemo kazni Evropi zaradi neizvajanja EU direktiv, kot pa da bi si uredili prijaznejša (na predpisan način!!) mesta...
Predlog je eden od možnih ureditev, ki jih veliko ponujajo tuji vzori...prostorski akt Ljubljane v pripravi pa ne, čeprav bi jih moral?!


Anonimnez
Brez naslova, 4.2. 2010, 21:21

Prostorski akt za celotno MOL , v pripravi, ki je bil ravnokar javno razgrnjen, se Trajekta ne tiče - raje se ukvarja z ljubiteljskimi akcijami, kot da bi se kritično vključil v resno in zavezujočo proceduro - čas javne razgrnitve pa je minil. brez epiloga....

Anonimnez
Brez naslova, 4.2. 2010, 23:30

Anonimnež 4.2. 2010, 21:21 se popolnoma strinjam. To samo dokazuje, da je Trajekt sam sebi namen...

Matevž Čelik
Odpiranje razprave, 5.2. 2010, 16:59

Trajekt javnosti med drugim ponuja prostor za objavo prispevkov. Sem seveda sodi tudi postopek sprejemanja novih prostorskih aktov v Ljubljani. O tem je bilo v preteklosti na naših spletnih straneh objavljenih več prispevkov. Če imate svoje mnenje o tej temi, ga bomo z veseljem objavili.
Vsekakor pa na račun tega ne nameravamo podcenjevati "ljubiteljskih akcij", saj so prav te tiste, ki lahko pomembno doprinesejo k kakovostnejšim vsebinam v bodočih dokumentih in skladnejšemu prostorskemu razvoju v prihodnosti. Tovrstnim pobudam "od spodaj" zato tudi v bodoče nameravamo odmeriti vso potrebno pozornost.
Prepričani smo, da si vsaka tema, na katero nas kot bralci opozorite, zasluži svoj prostor. Trajekt smo slovenski strokovni javnosti ponudili kot odprto platformo, ki bo posredovala vaša različna mnenja in le ta lahko osmislijo obstoj te spletne strani. Zato ste vabljeni k aktivnemu soustvarjanju razprave.


Komentarji odražajo mnenja in stališča uporabnikov Trajekta. Možnost komentiranja je namenjena spodbujanju javne debate in odzivom na članke. Uredništvo si pridržuje pravico krajšanja komentarjev, ki presegajo 1000 znakov. Uredništvo si pridržuje pravico odstranitve komentarjev v primeru, da so žaljivi, spodbujajo kakršnokoli nestrpnost ali napeljujejo na kriminalna dejanja. Za vsebino komentarjev uredništvo ne odgovarja.





SLOVENSKA ULICA - ŽILA JAVNEGA PROMETA


RIMSKA ULICA - UNIVERZITETNA POT


SLOMŠKOVA ULICA - KULTURNA POT


CANKARJEVA ULICA - ZELENA OS

na vrh