Najazličnejši znaki, logotipi, grbi in drugi simboli v Sloveniji že ves čas odpirajo burne razprave o najrazličnejših identitetah. V začetku novembra predstavljena znak in slogan Slovenije sta ponovno vznemirila številne oblikovalce vidnih sporočil.
Društvo oblikovalcev Slovenije (DOS) zato organizira okroglo mizo na to temo. Po mnenju organizatorjev okrogle mize se je nedavni razpis za nov logotip in slogan za promocijo Slovenije končal tako, kot si ni želel nihče. Zaradi vprašanj o smotrnosti, odgovornosti in strokovnosti izbora naj bi se kot povsem utemeljena postavila zahteva, da bi bilo razpis potrebno ponoviti.
Po prepričanju DOS bi bilo to potrebno, da bi se izognili občutku, da je razvoj področja vizualnih komunikacij v Sloveniji zastal v primežu političnih predpisov in dobre volje zainteresirane javnosti.
Okrogla miza naj bi pojasnila pomanjkljivosti razpisa za logotip in slogan Slovenije, odprla vprašanja spoštovanja avtorskih pravic pri iskanju tovrstnih rešitev in predstavila nekatere uspešne primere dosedanjih razpisov. Na ta nači si želijo oblikovalci postaviti ogledalo vizualni identiteti države in njenih projektov.
Na okrogli mizi bodo sodelovali, oblikovalci vizualnih komunikacij Miljenko Licul, Jani Bavčer, Edi Berk, Matjaž Čuk in predsednik Društva oblikovalcev Slovenije Robert Klun, ter Branko Oman, direktor Avtorske agencije Slovenije. K sodelovanju na okrogli mizi je DOS posebej povabil predstavnika naročnika razpisa za logotip in slogan za promocijo Slovenije, Urada vlade za informiranje Republike Slovenije.
Okrogla miza bo potekala v Konferenčni dvorani Mestnega muzeja Ljubljana naTurjaški 8, v petek, 1. decembra 2006, ob 11. uri.
Več:
>>Urad Vlade za informiranje / Objava razpisa, 7.7.2006
 na vrh

 |
 | >>Urad Vlade za informiranje
Objava razpisa, 7.7.2006


 |