 |
30. 11. 2007
 Novogradnje in promet
 Uredništvo
 |
Spremembe, ki jih v prostor prinašajo nove stavbe, so ob drastičnem povečanju osebnih vozil v Sloveniji postale poseben problem, za katerega se zadnjih 15 let pogosto zdi, da mu nismo kos. O izkušnjah s prometnimi študijami novogradenj v Veliki Britaniji ter njihovi učinkovitosti pri obvladovanju avtomobilskega prometa pa bo v ponedeljek, 10. decembra 2007 na Urbanističnem inštitutu ob 18. uri predaval dr. Tom Rye iz Prometnega raziskovalnega inštituta Univerze Napier v Edinburghu.
Prostorski načrtovalci v Veliki Britaniji že dobri dve desetletji presojajo prometne vplive načrtovanih večjih objektov. Njihov osnovni namen je bila preveritev, ali prometno-infrastrukturne zmogljivosti v okolici novogradenj prenesejo nove prometne obremenitve, in če ne, ali so načrtovane zadostne izboljšave na prometni infrastrukturi. V zadnjem času pa se prometne študije v vse večji meri uporabljajo za obvladovanje prometa, ki ga povzročajo novogradnje, ne da bi dograjevali prometno infrastrukturo. To dosegajo z vključevanjem ukrepov upravljanja mobilnosti v prometne študije in posledično v novogradnje.
Ključen preobrat v planerski praksi Velike Britanije je pomenila vpeljava državnih maksimalnih parkirnih standardov za večje novograjene objekte. Ti določajo največje dovoljeno število parkirnih mest na lokaciji in ne najmanjše zahtevano število, kot je običajna praksa tudi v Sloveniji. Predavatelj dr. Tom Rye,Transport Research Institute, Napier University, Edinburgh bo podrobneje predstavil razvoj, stanje in primere dobre prakse na tem področju. Prikazal bo, kako je mogoče obvladovati avtomobilski promet prometnih generatorjev, kot so pisarniški kompleksi, univerze, bolnice ali nakupovalna središča.
Več:
>>Urbanistični inštitut RS
 na vrh

 |
 | 
 |
|