info akcije magazine id mail english
NoviceFotoNapovednikBranjeLinkiArhiv novic
30. 11. 2007

Novogradnje in promet

Uredništvo
Spremembe, ki jih v prostor prinašajo nove stavbe, so ob drastičnem povečanju osebnih vozil v Sloveniji postale poseben problem, za katerega se zadnjih 15 let pogosto zdi, da mu nismo kos. O izkušnjah s prometnimi študijami novogradenj v Veliki Britaniji ter njihovi učinkovitosti pri obvladovanju avtomobilskega prometa pa bo v ponedeljek, 10. decembra 2007 na Urbanističnem inštitutu ob 18. uri predaval dr. Tom Rye iz Prometnega raziskovalnega inštituta Univerze Napier v Edinburghu.

Prostorski načrtovalci v Veliki Britaniji že dobri dve desetletji presojajo prometne vplive načrtovanih večjih objektov. Njihov osnovni namen je bila preveritev, ali prometno-infrastrukturne zmogljivosti v okolici novogradenj prenesejo nove prometne obremenitve, in če ne, ali so načrtovane zadostne izboljšave na prometni infrastrukturi. V zadnjem času pa se prometne študije v vse večji meri uporabljajo za obvladovanje prometa, ki ga povzročajo novogradnje, ne da bi dograjevali prometno infrastrukturo. To dosegajo z vključevanjem ukrepov upravljanja mobilnosti v prometne študije in posledično v novogradnje.

Ključen preobrat v planerski praksi Velike Britanije je pomenila vpeljava državnih maksimalnih parkirnih standardov za večje novograjene objekte. Ti določajo največje dovoljeno število parkirnih mest na lokaciji in ne najmanjše zahtevano število, kot je običajna praksa tudi v Sloveniji. Predavatelj dr. Tom Rye,Transport Research Institute, Napier University, Edinburgh bo podrobneje predstavil razvoj, stanje in primere dobre prakse na tem področju. Prikazal bo, kako je mogoče obvladovati avtomobilski promet prometnih generatorjev, kot so pisarniški kompleksi, univerze, bolnice ali nakupovalna središča.


Več:
>>Urbanistični inštitut RS

 na vrh

Komentar
ime
email
naslov komentarja
vpisite niz iz  stolpca
 

urska
komentar k sliki, 11.12. 2007, 08:55

Parkirne površine v podzemni garaži novogradnje na sliki so razbremenile obstoječe parkirne površine na prostem, saj v veliki meri krijejo tudi potrebe prebivalcev sosednjih starejših blokov.

Komentarji odražajo mnenja in stališča uporabnikov Trajekta. Možnost komentiranja je namenjena spodbujanju javne debate in odzivom na članke. Uredništvo si pridržuje pravico krajšanja komentarjev, ki presegajo 1000 znakov. Uredništvo si pridržuje pravico odstranitve komentarjev v primeru, da so žaljivi, spodbujajo kakršnokoli nestrpnost ali napeljujejo na kriminalna dejanja. Za vsebino komentarjev uredništvo ne odgovarja.

na vrh