info akcije magazine id mail english
NoviceFotoNapovednikBranjeLinkiArhiv novic
5. 3. 2008

Urbanistični svet za poglobitev železnice
Urbanistični svet za Ljubljano pri Društvu arhitektov Ljubljana (DAL) je konec februarja izdal svoje 11 Stališče, ki se nanaša na poglobitev železnice in potniški center v Ljubljani. Urbanistični svet meni, da je to gordijski vozel ljubljanskega urbanizma.

Tokratno stališče so podpisali Andrej Černigoj, Miha Dešman, Andrej Hrausky, Drago Kos, Gregor Košak, Ivo Lavrač, Breda Mihelič, Aleksander Ostan in Aleš Vodopivec. Stališče v veliki meri povzema poziv, ki ga je skupina strokovnjakov zbranih okoli spletnega portala naddemokracija.si, februarja naslovila na predsednika vlade in druge pomembne državne ustanove. V stališču urbanistični svet poziva vlado in pristojna ministrstva ter Mestno občino Ljubljana, da takoj usklajeno pristopijo k izdelavi državnega lokacijskega načrta za poglobitev železniških tirov skozi Ljubljano. Urbanistični svet mestno upravo in vlado poziva, da ustanovita skupen, interdisciplinarni in medresorski projektni svet, ki bi projekt "vodil in usmerjal, se z njim ukvarjal strokovno, intenzivno, kontinuirano in transparentno."

Poleg tega Urbanistični svet predlaga, da MOL in RS sprejmeta potrebne ukrepe, da ne bo prišlo do nepopravljivih napak, ki bi oteževale ali onemogočale poglobitev železnice. Prepričani so, da se s projektom Emonika to že dogaja. Vsi postopki in dokumenti, povezani z izgradnjo PCL in poglobitvijo železnice, naj bi bili po mnenju urbanističnega sveta transparentni in javni, za urbanistične in arhitekturne rešitve vseh ureditev, objektov, in naprav pa naj bi razpisali nove javne urbanistično-arhitekturne natečaje. Veljavni zazidalni načrt bi po mnenju urbanističnega sveta morali spremeniti v skladu z novimi zahtevami, ki bi izhajale iz državnega lokacijskega načrta poglobitve.

Na podlagi stališča je torej za urbanistični svet problematično celotno nedavno dogajanje na območju ljubljanske železniške postaje: od natečaja za sodno stavbo, ki formalno še ni končan, do nove potniške postaje in projekta Emonika, ki sta že v gradnji in naj bi bila končana v roku dveh let.


Več:
>>Društvo arhitektov Ljubljana
>>Predsednik, poglobite železnico! TrajekT 13.02.2008

 na vrh

Komentar
ime
email
naslov komentarja
vpisite niz iz  stolpca
 

Dobrosrčni mravljinček
Brez naslova, 5.3. 2008, 17:58

Podžupan dokaži sedaj, da si iz pravega testa- to je tvoj trenutek za...

bosa
kovačeva kobila, 5.3. 2008, 20:52

Naš podžupan raje štepa kvantiteto kot kvaliteto?

Frenk Sinatra
Pozabljamo..., 6.3. 2008, 00:22

... da je zdajšnje županstvo prevzelo pogodbo za PCL od Simšičeve in njene nesposobne garniture. Bivši načelnik urbanizma Jurančič je najprej nabavil parcele ob železnici za svojo privat firmo, potem pa razpisal natečaj za PCL. Rezultati so zgovorni. Se je kdo kdaj vprašal, kaj bi pomenila za mesto razveljavitev pogodbe s Trigranitom? Koliko davkoplačevalskega denarja bi še odteklo in ne bi niti vedeli zakaj? Mislim, da ima Koželj izjemno težko nalogo. Urbanistični okostnjaki mu kar padajo iz omar. Ampak on zelo dobro opravlja svojo funkcijo...

Anonimnez
khm, khm,..., 8.3. 2008, 20:03

Bogi podžupan, čist so ga zasule te koščice. Ampak res ne vem zakaj že tako dobro opravlja svojo funkcijo? V glavnem se samo izgovarja in nas podučuje kako ne more to, pa ne more ono, pa da mu dajmo zaupat in tako naprej... pa nas bo res odrešil teh grozot, ki so na vidiku? Mislim da ne.

jurček
revčki, 13.3. 2008, 01:05

Podžupan in MOL nimata prav dosti možnosti ukrepat. Poglobitev železnice je državni projket in tu niak j filozofirat. Država pa ima v resoluciji muzej na krasu, lunaprk pri ptuju...stadion no poglobitve železnice nima ne v kkašne makcijskem progrmau ne v kakšni prometn ali prostorski politiki. Verjetno zato ne, ker se trenutna država ne more petljati z MOLom, ker se preprosto ne marajo.
Namesot , da sesuvate zgodbo v tleh..jamrajte nad arhitektruo in vsebino..to je zdaj odprto in to se rešuje tu v ljubjlani..


IVO ABRAM
Poglobitev železnice in Potniški center v Ljubljani., 28.3. 2008, 10:36

Načrt poglobitve železnice je edina smiselna rešitev za dobrobit mesta.
V razmislek predlagm 4. točke, ob upoštevanju , da je to program v etapah za obdobje izdelave več deset let.
PREDLOG:

1.-Izdelava obvozne železnice-TANGENCIALNE MESTU LJUBLJANA
2- Izdelava nove končne podtemne železniške postaje potniškega prometa
3- Predelava obstoječih železniških upadnic v nadzemni » METRO«
4- Izvedba parkirnih površin ob vpadnicah v mesto v navezavi na »METRO«

Abram Ivo univ.dipl.ing.arh


Komentarji odražajo mnenja in stališča uporabnikov Trajekta. Možnost komentiranja je namenjena spodbujanju javne debate in odzivom na članke. Uredništvo si pridržuje pravico krajšanja komentarjev, ki presegajo 1000 znakov. Uredništvo si pridržuje pravico odstranitve komentarjev v primeru, da so žaljivi, spodbujajo kakršnokoli nestrpnost ali napeljujejo na kriminalna dejanja. Za vsebino komentarjev uredništvo ne odgovarja.
Predsednik, poglobite železnico!
TrajekT 13.02.2008

Društvo arhitektov Ljubljana



Projekt Emonika, katerega gradnja se že pričenja.


Plakat Ivana Vavpotiča za razstavo na Ljubljanskem velesejmu leta 1937
na vrh